کلمة المفتاح Neural Marketing / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موحدی، یزدان ؛
مجلة:عصب روانشناسی»زمستان 1396 - شماره 11 ISC (12 صفحة - من 131 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی عصبیتبلیغات برندالگوی امواج مغزی
-
2.
مؤلف : نظری، درسا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ شاکری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حامی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 997 إلی 1014 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالبازاریابی عصبیبرند تجاریردیابی چشمحامیان مالی
-
3.
مؤلف : گلشن تفتی، محمد عرفان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (12 صفحة - من 608 إلی 619 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی عصبینورومارکتینگ
-
4.
مؤلف : تمدنی نژاد، محمد هادی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1400، دوره دوم - شماره 1 (17 صفحة - من 101 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:حواس پنج گانهرفتار مشتریتصویربرداری عصبیبازار یابی عصبیمشتریبازاریابی عصبیمغزمشتریانهیجانحسی
-
5.
مؤلف : نظری، درسا ؛ باقریان، محسن ؛ شاکری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حامی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1401 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالبازاریابی عصبیبرند تجاریردیابی چشمحامیان مالی
-
6.
كاتب مسؤول : رجب پور کاری، رمضان ؛ مؤلف : اورکی، محمد ؛
مجلة:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»پاییز 1401 - شماره 15 (15 صفحة - من 190 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی عصبیآگهی های ملکیبازاریابی فضای مجازیمشتریانپژوهشمغزروش
-
7.
مؤلف : ملکی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : دشت لعلی، زهرا ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1403 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 38 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیانتخاب ویژگییادگیری ماشینالگوریتم فراابتکاری