کلمة المفتاح Online Businesses / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Bayat، Behrooz ؛ Babalhavaeji، Fahime ؛ Hariri، Nadjla ؛ Isfandyari-Moghaddam، Alireza ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»July & December 2019, Volume 17 - Number 2 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 85 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:IranInformationInfopreneurshipInformation EntrepreneurshipOnline Businesses
-
2.
مؤلف : موسی خانی، صادق ؛ صنوبر، ناصر ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریچرخه عمر رابطهکیفیت رابطه آنلاینکسب و کارهای آنلاین
-
3.
مؤلف : نصیری، مجتبی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 351 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیخرید اینترنتیخرده فروشیتحلیل تمکسب و کارهای آنلاینمصاحبههای نیمه ساختاری
-
4.
مؤلف : حکیمزاده، ریحانه ؛ كاتب مسؤول : عباس پور، جواد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 109 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1269 إلی 1292 )
الکلمات المفتاحية:مدل دلون و مک لینکسبوکارهای اینترنتیتجارت الکترونیکرابط کاربریمدل ارزیابی فروشگاههای اینترنتی
-
5.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (37 صفحة - من 256 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین
-
6.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 217 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
7.
مؤلف : چقاقاسمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : کهریزی، امیدعلی ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانصنعت پوشاککسبوکارهای برخطنگهداشت مشتریان
-
8.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 117 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)