کلمة المفتاح Perceived Deception / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : خانبلوکی، رومینا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدفریب ادراکشدهتخفیفات قیمتیتخفیفقیمتادراکسناریو
-
2.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر