کلمة المفتاح SAIPA Company / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ اسدی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : دانش فرد، کرم الله ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1402 - شماره 69 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 98 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:توازن کار و زندگیمدیریت منابع انسانیشرکت سایپاتعـادل کـار و زنـدگیتعـادلزنـدگیبـاهـابــابـهتعـادل زنـدگی
-
2.
مؤلف : شهنازی فر، عادل ؛ كاتب مسؤول : داداش کریمی، یحیی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:وارداتمزیت رقابتیشرکت سایپاآزادسازی واردت
-
3.
مؤلف : دورانی، فاطمه ؛ باباجانی محمدی، سعیده ؛ فرخی استاد، مجتبی ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (10 صفحة - من 52 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیمزیت رقابتیتجارت آزادرقابت پذیریشرکت سایپا
-
4.
تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرفکننده با نقش میانجی کیفیت درکشده (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
مؤلف : اجلی، مهدی ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ سوری، زهرا ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 1 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شرکت سایپاتولید سبزکیفیت درکشدهبازخرید مصرفکنندهمدیریت زنجیره تأمین سبزمصرفکنندهتمایل به خرید مجددمشتریمحیطمحیط زیست
-
5.
كاتب مسؤول : باقری توستانی، حامد ؛ مؤلف : فروردین پور، عباس ؛ نجفی اندرور، محمد نبی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر و آبان 1399، دوره اول - شماره 4 (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیشرکت سایپاتبلیغاتبازاریابیضعفبازاریابی و تبلیغات
-
6.
مؤلف : صفائی قادیکلائی، عبدالحمید ؛ مدهوشی، مهرداد ؛ جمالیان، احمد ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1394 ، دوره هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 767 إلی 784 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیشرکت سایپامدلسازی معادلات ساختاریانتخاب تأمینکنندگان پایدارزنجیرة تأمینمدلانتخاب تأمینکنندة پایدارمدیریت زنجیرة تأمین پایدار