کلمة المفتاح Service Quality / (270 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
81.
مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛ تقوی، هادی ؛ زارع نعمتی، میترا ؛ كاتب مسؤول : عارف نژاد، محسن ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»تابستان 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 71 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکیفیت خدماتنیروی انتظامییادگیری زدایی سازمانی
-
82.
مؤلف : رحیمیان، حمید ؛ عباس پور، عباس ؛ كاتب مسؤول : زرین، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1400 - شماره 13 ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکاربرد دانشانتشار دانشنگهداری دانشمستندسازی دانشآفرینش و جذب دانشاستقرار مدیریت دانشدانشمدیرانکارکناناطلاعاتپژوهشطراحیآموزش
-
83.
كاتب مسؤول : امینی کرج آباد، مهسا ؛ مؤلف : زحمتکش سردوراهی، مهدیه ؛ سیادتان، محمد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1400 - شماره 11 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:هتلوفاداری مشتریانگردشگریکیفیت خدمات
-
84.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسط
-
85.
كاتب مسؤول : ولی، مجید ؛ مؤلف : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 التصنيف C (Azad University (11 صفحة - من 75 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:حمایت سازمانیکیفیتخدماترضایتمشتریمدیریتدانش
-
86.
كاتب مسؤول : شفیعیثابت، ناصر ؛ مؤلف : حسینی، سیده سمیر ؛
مجلة:توسعه پایدار محیط جغرافیایی»بهار و تابستان 1400 - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 125 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالشهرستان همدانشرکت آب و فاضلاب روستایی
-
87.
كاتب مسؤول : نصیری زارع، سعید ؛ مؤلف : چراغی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی قلمرو کوچ نشینان»بهار و تابستان 1400، دوره اول - شماره 1 (16 صفحة - من 124 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالجمعیت عشایرمنطقه ییلاقی دیزابعشایرخدمات
-
88.
مؤلف : نوری، زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (16 صفحة - من 479 إلی 494 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتعدالت سازمانیرفتار شهروندی سازمانیاعتماد سازمانیاخلاق کاری کارکنان
-
89.
كاتب مسؤول : مرادی، مرتضی ؛ مؤلف : زندی پاک، رابعه ؛ قلیچ خانی، حدیثه ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 1 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیکیفیت خدماتعملکرد مالیتعاونی روستاییمشتری گراییمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
90.
مؤلف : نادری، ناهید ؛ امدادی، حمیده ؛ فرمانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1399- شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 250 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات آموزشیتحلیل عاملی اکتشافیآنتروپی شانونکیفیت ادراکشده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)