کلمة المفتاح Social customer relationship management / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحة - من 1069 إلی 1089 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای الکترونیکتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
2.
مؤلف : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
3.
كاتب مسؤول : Shokohyar، Sajjad ؛ مؤلف : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»July 2017, Volume 4 - Number 36 (25 صفحة - من 720 إلی 744 )
الکلمات المفتاحية:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkFuzzy Analytic Network ProcessSocial customer relationship management
-
4.
كاتب مسؤول : Shokohyar، Sajjad ؛ مؤلف : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»February 2016, Volume 3 - Number 19 (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkSocial customer relationship management
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة International Journal of Management, Accounting and Economics 2 |
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |