کلمة المفتاح sports marketing / (48 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کاوند، مجید ؛ عسکریان، فریبا ؛ كاتب مسؤول : فخری، فرناز ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1403 - شماره 66 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 102 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ارتباط با مشتریآمیخته بازاریابی دیجیتالبازاریابی ورزشیتمایلات رفتاری
-
2.
مؤلف : محمدی، سردار ؛ دانش راد، الهه ؛ نظری، لیلا ؛ محسنی سرشت، طاهره ؛ كاتب مسؤول : سروش، ناصر ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1403 - شماره 17 (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تحلیلمحتوامدیریتارزیابیکلید واژهها: نقدکتاببازاریابیورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : Momenifar، Fahimeh ؛ مؤلف : Pourranjbar، Mohammad ؛ Farazyani، Fateh ؛
مجلة:new studies in sport management»Winter 2024, Volume 5 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 1066 إلی 1080 )
الکلمات المفتاحية:PrivacyArtificial intelligenceMotor Learningsports marketing
-
4.
كاتب مسؤول : بسطامی، همت الله ؛ مؤلف : کریمی، علی ؛ هدایت رسا، مائده ؛ جهان، جواد ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 4 (13 صفحة - من 60 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبازاریابی اسلامیورزش اسلامیفدراسیون شنا
-
5.
مؤلف : مهتاب، نوید ؛ غفوری، فرزاد ؛ ورمقانی، مریم ؛ كاتب مسؤول : ورمقانی، سارا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1402 - شماره 79 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 38 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:عملکردتلاطم بازاربرند مجید (مروژ)چابکی بازاریابی ورزشی
-
6.
كاتب مسؤول : طریقی، رسول ؛ مؤلف : صالحی رستمی، ملیحه ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1402 - شماره 60 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 431 إلی 447 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی ورزشیرسانههای اجتماعی و تحلیل عاملی تاییدی
-
7.
كاتب مسؤول : بهرامی، شهاب ؛ مؤلف : کیانی، محمدسعید ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1402 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 18 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیرویداد ورزشیرسانههای اجتماعی
-
8.
كاتب مسؤول : Rahimizadeh، Meysam ؛ مؤلف : Rezaei، Farideh ؛ Adibpour، Nahid ؛
مجلة:new studies in sport management»Spring 2023, Volume 4 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 789 إلی 809 )
الکلمات المفتاحية:MarketingStrategic plansports marketingLifeguard and diving federationlSWOT analysis
-
9.
مؤلف : درودی، هما ؛ کشمیری، امیرعلی ؛
مجلة:علوم ورزش»زمستان 1401- شماره 48 التصنيف A (Azad University (32 صفحة - من 243 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت فدراسیونآینده نگری ورزشیدرآمدزایی فدراسیون کاراتهبازاریابی ورزشی
-
10.
كاتب مسؤول : میرمحمدیان توتکله، سید فرشید ؛ مؤلف : قربانی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1401- شماره 12 (23 صفحة - من 4 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشبازیهای ویدئوییبازاریابی ورزشیورزشهای الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)