کلمة المفتاح sports marketing / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : فقیرگنجی، ملیحه ؛ مؤلف : کشکر، سارا ؛ هنری، حبیب ؛ شهلایی، جواد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (31 صفحة - من 4 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت مجازیورزشصنعت ورزشکلمات کلیدی: بازاریابی
-
22.
مؤلف : سعیدی، ثریا ؛ امامی، دکتر فرشاد ؛ كاتب مسؤول : محمدی، دکتر نصرالله ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 119 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق در بازاریابی اجتماعیترغیب مصرف کنندگان به خریدبرندهای داخلیبازاریابی ورزشی
-
23.
مؤلف : شیروانی، طهماسب ؛ احسانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1400 - شماره 69 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 188 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیپرسشنامهاعتباریابیفوتبالبازاریاب ورزشی
-
24.
كاتب مسؤول : ذاکریان، علیرضا ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبرندصحه گذاریبرند شخصی
-
25.
كاتب مسؤول : سیفالهی، عباس ؛ مؤلف : سجادی، سید نصرالله ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی ورزشیارزش ویژه برند.باشگاه پرسپولیس
-
26.
مؤلف : Bahrami، Shahab ؛ Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛ كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad Saeid ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2021 - Number 2 (14 صفحة - من 115 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:brand equitysports marketingSports PlacesExperimental marketingGood name
-
27.
كاتب مسؤول : ویسی، کورش ؛ مؤلف : ایزدی، شنو ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (22 صفحة - من 74 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایبازاریابی ورزشیآمیخته ترویجباشگاه های خصوصی
-
28.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
مؤلف : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ كاتب مسؤول : جوان بخش، یاسمن ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوما
-
29.
ناقد : قاسمی، حمید ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»دی 1399 - شماره 86 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 363 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:برندا پیتزدیوید استاتلرسید مرتضی عظیمزادهنقدکتاببازاریابی ورزشی
-
30.
كاتب مسؤول : Cazorla Milla، Asli ؛ مؤلف : Mataruna-Dos-Santos، Leonardo Jose ؛ Munoz Helu، Hussein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2020, Volume 8 - Number 5 (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:Paralympic GamesOlympic Gamessports marketingConsumer EngagementContent StrategyPyeongChang
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)