کلمة المفتاح Strategic Marketing / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : خدایاری، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بینالمللفراترکیببازاریابی استراتژیکشرکتهای جهانزادبازاریابی جهانزاد
-
2.
مؤلف : محمدزاده چمتویی، محدثه ؛ شاهرودی، دکتر کامبیز ؛ كاتب مسؤول : قلیپور سلیمانی، دکتر علی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 94 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکبازاریابی اخلاقیآموزشگاه فنی و حرفه ایصنایع آموزشی
-
3.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 10 (27 صفحة - من 27 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتفکر استراتژیکبازاریابی استراتژیک
-
4.
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛ مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکارزش ادراکشدهرفتار خرید خودروهای لوکس ارزشمصرفکنندگانپژوهشمحصول
-
5.
مؤلف : کیان مهر، الهام ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : سرمدسعیدی، سهیل ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»تابستان 1399 - شماره 87 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 177 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد مقاومتیبازاریابی استراتژیکهتل های 5 ستارهظرفیت های جدید
-
6.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فولادبازاریابی استراتژیکمدل پارادایمی دادهبنیادفولادبازاربازاریابیمدیریت زنجیرة تأمینمدلمحصول
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 3 |
مجلة مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی 1 |
مجلة اخلاق در علوم و فناوری 1 |
مجلة مطالعات راهبردی بسیج 1 |