کلمة المفتاح tourism marketing / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : قادری، اسماعیل ؛ مؤلف : قدمگاهی، سید ناصر ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 ، A+ (Azad University (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:خراساننیشابورگردشگری فرهنگیبازاریابی گردشگریگردشگری ادبی
-
22.
مؤلف : دلاور، علی ؛ قادری، اسماعیل ؛ مجدی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1393 - شماره 28 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وبلاگهاکامیونیت های محتواییبازاریابی گردشگری الکترونیکیشبکه های اجتماعیبازاروبلاگ
-
23.
مؤلف : ابراهیم زاده، عیسی ؛ ولاشجردی فراهانی، راضیه ؛
مجلة:پژوهش های بوم شناسی شهری»بهار و تابستان 1392 - شماره 7 ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تقاضای گردشگریبازاریابی گردشگریعرضه گردشگریشهرستان محلات
-
24.
مؤلف : Zareinrizi، Zahra ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Winter 2013, Volume 2 - Number 3 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:Brandtourism marketingTourism brandDestination branding
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)