کلمة المفتاح Traditional Marketing / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : علی بیگی، امیر حسین ؛ مؤلف : منوری فرد، فیض الله ؛ صالحی، لاله ؛
مجلة:پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه»مهر 1402 - شماره 8 (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگیبازاریابی سنتینظارت و ارزیابیاقتصاد چرخشیجریان مالی ناکافیکشاورزیتولیدزنجیره ارزشبازارتعاونیهای کشاورزی
-
2.
مؤلف : زارع، زهرا ؛ سلطانی، حسن ؛ كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (13 صفحة - من 88 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ورزشبازاریابی الکترونیکبازاریابی سنتیکووید-19
-
3.
مؤلف : باقری انیلو، سعید ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ حیدریه، سید عبداللّه ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (14 صفحة - من 250 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای جهانیبازاریابی سنتیبازاریابی دیجیتالمحیط بازار
-
4.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 200 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه تطبیقیشبکه های اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی محتواییجبر بولی
-
5.
مؤلف : رحیمی، سمیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:بازار رقابتیعملکرد مالیبازاریابی سنتیبازاریابی چابکبازاراطلاعاتمشتریمشتریانمدیریتتیمسازمانچابکی بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه 1 |
مجلة مطالعات بازاریابی ورزشی 1 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)