کلمة المفتاح Urban Brand / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیرمحمدی، یزدان ؛ نصیری، اسماعیل ؛ شهرستانی، مهران ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1403، دوره پنجاه و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمقصدبرندقصد بازدید و توصیهجغرافیایی انسانی
-
2.
كاتب مسؤول : بلیلان اصل، لیدا ؛
مجلة:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»زمستان 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 256 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریبرند شهریبرندسازیشهر سهندرقابت -پذیری
-
3.
مؤلف : Akhavan Foumani، Samaneh ؛ Lotfizadeh، Fereshteh ؛ كاتب مسؤول : Doroudi، Homa ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2022, Volume 8 - Number 2 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 19 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:Tourism developmentBrandingUrban Brand
-
4.
مؤلف : نظری ترشیزی، احمد ؛ حیدری، رضا ؛ سعدآبادی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (21 صفحة - من 175 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرانجوامع محلیرویداد ورزشیبجنوردبرند شهری
-
5.
كاتب مسؤول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ مؤلف : راز، شاهین ؛ هادیزاده، قاسم ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 581 إلی 591 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرانمعادلات ساختاری تفسیریبرندشهری
-
6.
مؤلف : اخوان فومنی، سمانه ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : درودی، هما ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 85 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:برندگردشگریبرندسازی شهری
-
7.
كاتب مسؤول : کمانرودی کجوری، موسی ؛ مؤلف : ملکشاه، آرزو ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»بهار 1400- شماره 45 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 71 إلی 85 )
-
8.
مؤلف : ربانی، رومینا ؛ مهرمنش، حسن ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1399- شماره 123 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 55 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادبرند شهریبرند مقصدبرند سازی شهری
-
9.
مؤلف : Balali، Maryam ؛ Keshtidar، Mohammad ؛ Pitts، Brenda ؛ كاتب مسؤول : Azimzadeh، Seyed Morteza ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Summer 2020, Volume 8 - Number 2 (10 صفحة - من 22 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:Conceptual modelBrand IdentityHandballUrban Brand
-
10.
كاتب مسؤول : ربانی، رومینا ؛ مؤلف : جلالی، سید مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 171 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:راهبردصنعت گردشگریبرندسازیبرند شهری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- A (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)