کلمة المفتاح User-Generated Conten / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : مهدی مولایی، محمد ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار 1399 - شماره 22 (34 صفحة - من 5 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونرسانه های اجتماعیهمگرایی رسانه ایمحتوای کاربرمحورسیاستگذاری رسان های
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
مجلة مطالعات ماهواره و رسانه های جدید 1 |