کلمة المفتاح Verbal self / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی، تورج ؛ محمود علیلو، مجید ؛ اقبالی، علی ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1387 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خودآموزی کلامیعلایم مرضی اختلال سلوکاختلال سلوک
-
2.
مؤلف : هاشمی، تورج ؛ بیرامی، منصور ؛ اقبالی، علی ؛ واحدی، حسین ؛ رضایی، رسول ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1388 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 203 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:اختلال نافرمانی مقالبهایخودآموزی کلامیکودکاناختلالدرمانی
-
3.
مؤلف : غریبی، حسن ؛ قلی زاده، زلیخا ؛ حکمتی، عیسی ؛
مجلة:عصب روانشناسی»زمستان 1394 - شماره 3 ISC (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:آموزش خود تعلیمی کلامینقص - بیش فعالیتغییرآمایهدرجاماندگیکارکردهای شناختیبازداری
-
4.
مؤلف : Pourmohamadreza-Tajrishi، Masoume ؛ Ashori، Mohammad ؛ Jalil-Abkenar، Seyede Somaye ؛
مجلة:Iranian Rehabilitation Journal»Winter 2015, Volume 13 - Number 4 (5 صفحة - من 58 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:solvingBoy studentsIntellectually disabledMath problemVerbal selfinstructionTehranIranTehran ProvinceExperimental
-
5.
مؤلف : Eyni Mirkoohi، Zahra ؛ Sajedi، Firoozeh ؛ Adib Sereshki، Narges ؛ Soltani، Pouria Reza ؛
مجلة:Iranian Rehabilitation Journal»Winter 2015, Volume 13 - Number 4 (5 صفحة - من 85 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:ChildrendyslexiaVerbal selfinstructionPessimistic attribution styleMethodsExperimental
-
6.
مؤلف : شیخ الاسلامی، علی ؛ بشیرگنبدی، سپیده ؛ سیداسماعیلی قمی، نسترن ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب اجتماعیخودآموزی کلامیدانشآموزان کمروآموزش
-
7.
مؤلف : مظفری، سهیل ؛ حیدریان، میلاد ؛ اکبری، مریم ؛
مجلة:سلامت و آموزش در اوان کودکی»زمستان 1400، دوره 2 - شماره 4 (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:خودآموزی کلامیشایستگی اجتماعیعزت نفسدانش آموزاناختلال یادگیری ویژهاجتماعیکودکان
-
8.
مؤلف : Rostami، Masoumeh ؛ Hafezi، Fariba ؛ Naderi، Farah ؛ كاتب مسؤول : Bakhtiarpour، Saeed ؛
مجلة:Practice in Clinical Psychology»April 2023, Volume 11 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (10 صفحة - من 141 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:Verbal selfinstruction, Symptoms of attentiondeficit /hyperactivity disorder, Academic procrastinationVerbal self-instructionSymptoms of attention -deficit/hyperactivity disorderacademic procrastination