تابستان 1401- شماره82 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : قنبری، سیروس ؛ زندی، خلیل ؛ كاتب مسؤول : صادقی، سیامک ؛
(22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:شخصی سازی یادگیریآموزش اصیلسنجش به عنوان یادگیری
-
مؤلف : بیات ترک، محمد حسین ؛ حمیدی، فریده ؛ كاتب مسؤول : جراره، جمشید ؛
(20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی اجتماعیقلدریهمجوشی شناختیآموزش مبتنی بر پذیرش و تعهدنوجوانان
-
مؤلف : زاهدبابلان، عادل ؛ تقوی قره بلاغ، حسین ؛ قربانزاده طولارودپایین، پدرام ؛ كاتب مسؤول : عابدی نیا، افشین ؛
(18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحول آفرینفرهنگ مدرسهخودکارآمدی معلمان
-
مؤلف : ملکیان، منصوره ؛ حجاریان، محمد حسین ؛
(14 صفحة - من 67 إلی 80 )
-
كاتب مسؤول : سلیمانی، شیلا ؛ مؤلف : علیآبادی، خدیجه ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
(24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:الگوزبان انگلیسیتدریسیادگیری معکوس
-
كاتب مسؤول : غلامی، اعظم ؛ مؤلف : حیدری، رسول ؛
(28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواسند تحول بنیادینزیست شناسی پایه دهم
-
مؤلف : صائمین، سیده پروین ؛ ضرغامی، سعید ؛ كاتب مسؤول : برخورداری، رمضان ؛
(14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:استعارة مفهومی جهت دار زمان در مکانمتون درس فارسی ابتدائی.زبانشناسی شناختینظریه استعارۀ مفهومی لیکاف و جانسون
-
مؤلف : آریانژاد، پرستو ؛ مظفر، فرهنگ ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛ كاتب مسؤول : خانمحمدی، محمدعلی ؛
(24 صفحة - من 147 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:واقعنماییتجارب یادگیریمدلیابیمعماری داخلیشبیهساز آموزشی رایانهای