زمستان 1383 - شماره 47
-
محاضر : حسینی خامنه ای، سید علی ؛ خاتمی، سید محمد ؛ برادران شرکاء، حمیدرضا ؛
(3 صفحة - من 4 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:رهنمودهاارتقای کیفیتسازمان مدیریت و برنامهریزی کشوراسلامیدولتنظام جمهوری اسلامی
-
مؤلف : ریاحی، بهروز ؛
(10 صفحة - من 7 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانعملکردسازمانارزیابی عملکرد سازمانمدیریت مبتنی بر عملکرد
-
مؤلف : قربانی، محمد جواد ؛ نوری، محمد ؛
(20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانیمدل تعالی سازمانیمشتریمدلکارکنانمدیریتکیفیتخودارزیابیمشتریانمدیریت کیفیت
-
مؤلف : اولیایی، محمود ؛
(16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:سیستممشتریمدیرانسازمانمدیریتسیستمهای مدیریتفرایندهاطرحریزی
-
مؤلف : شاهین، آرش ؛ عامری گلستان، داود ؛ صارمی، بابک ؛
(18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکارکنانSERVQUALکیفیتخدماتمشتریانامتیازقابلیت اطمینانانتظارات
-
مؤلف : جلوداری ممقانی، بهرام ؛
(20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتمدیریت کیفیتکارکنانسازمانمشتریبهبودسیستمهای مدیریت کیفیتمشتریانمدیریت ارشد
-
مؤلف : منوریان، عباس ؛
(28 صفحة - من 91 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانآموزشمدیریت کیفیت جامعکیفیتمهندسی مجددمهندسی مجدد کسبوکارمدیرانسازمانمشتریانفنون
-
مؤلف : کسایی، میترا ؛
(16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﻜﺮد
کارکنانعملکرد کارکنانکیفیت زندگی کاریکیفیت زندگمدل اچیوكيفيت زندگى كارى
معيار والتونمدل اچيو1ارزشيابى -
مؤلف : جهان بین، افشین ؛ صدوقی، سام ؛ گودرزی نژاد، بابک ؛
(26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانسازمانسیستمکارکنانمعضلاتطراحیاستانداردزمان
-
مؤلف : قدمی، محسن ؛
(12 صفحة - من 171 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:يادگيرى
مدیرانمدیریتنظم در آشفتگیاثربخشی سازمانینظریهخلاقیتاثربخشى
فرهنگ مشتركبرنامهريزى راهبردىگروههاى كارى تخصصىفرايند كنترل و نظارت سازمانىروحيه تحول آفرينىتضاد وتنش مداومخلاقيت ونوآورىنظريه نظم در آشفتگى -
مؤلف : پسران قادر، مجید ؛
(4 صفحة - من 183 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانکیفیتهتلمیهمانرضایت مشتریمدیریت کیفیت فراگیر
-
معرّف : بخشی، مصطفی ؛
(5 صفحة - من 187 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:استانداردمهندسی ارزشارزشمتدولوژیعملکردهزینهسیستمکتاب
-
معرّف : پرویزراد، پیمان ؛ مهریان، ثمانه ؛
(11 صفحة - من 192 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:کارت امتیازی متوازنکتابشش سیگماتحولسازمانمدیریت کیفیتمهندسی مجدد