-
1.
مؤلف : طالبی، سعید ؛ شبگو منصف، سید محمود ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ فرحبد، فرزین ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1401 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 135 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:فرا تحلیلصنعت آموزشموسسات آموزشیشایستگی شغلیبازاریابی آموزشی
-
2.
كاتب مسؤول : یاری، آسیه ؛ مؤلف : طالبی، دکتر سعید ؛ قاسمی، قاسم ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:نشخوار فکریذهن آگاهیبی علاقگی تحصیلیآماده شدن برای امتحاننشخوارامتحاننشخوارفکری
-
3.
كاتب مسؤول : محمودی، سیروس ؛ مؤلف : ایمانی فر، حمید رضا ؛ طالبی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»بهار و تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 102 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلتفکرانتقادیرویکرد هانتر و اشمیتتفکر انتقادیدوره متوسطهپژوهش
-
4.
مؤلف : صیف، محمدحسن ؛ رستگار، احمد ؛ طالبی، سعید ؛ کریمی فرد، طاهره ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 99 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستانتساب مسئولیترفتارهای حافظ محیط زیست
-
5.
كاتب مسؤول : صیف، محمدحسن ؛ مؤلف : طالبی، سعید ؛ مظلوم رضائی، غلامحسین ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»بهار و تابستان 1397، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به اشتراک دانشتمایل به اشتراک دانشاشتراک دانشسودمندی ادراکشدهکارکنانکنترل رفتار ادراکشدهسازماناشتراک دانش سازمانیاعتماد
-
6.
مؤلف : رستگار، احمد ؛ طالبی، سعید ؛ نادی، زهرا ؛ صیف، محمدحسن ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1396 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 49 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رهبری اصیلخوشبینی تحصیلیرفتار شهروندی سازمانی
-
7.
كاتب مسؤول : طالبی، سعید ؛ مؤلف : صیف، محمد حسن ؛ باقری، مریم ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 185 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برنداعتماد به برندشیفتگی به برند و عملکرد برند.دانشجویانتعهددانشگاهپرسشنامهمدلBrandبرازشپژوهشاعتماد