-
1.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1386، سال دوم - پیش شماره 2 (19 صفحة - من 65 إلی 83 )
-
2.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ کیانوش قویم، غزال ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
-
3.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ علی نژاد، سمیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1389، سال پنجم - شماره 9 (30 صفحة - من 157 إلی 186 )
-
4.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ میرزامحمدی، امیرهوشنگ ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1387، سال سوم - شماره 5 (18 صفحة - من 143 إلی 160 )
-
5.
مؤلف : حمیدپور، مهسا ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1394، سال دهم - شماره 29 (17 صفحة - من 101 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیمدل پذیرش تکنولوژینگرش اینترنتیلذت در خرید اینترنتیجنسیت در خرید اینترنتی
-
6.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ اشرافی، سیدمحمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1387، سال سوم - پیش شماره 4 (15 صفحة - من 141 إلی 155 )
-
7.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
-
8.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ جمالی نژاد، سحر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (26 صفحة - من 167 إلی 192 )
-
9.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیپژوهش آمیختهفروشگاه پاپآپکالاهای تند مصرف