-
1.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : اصلانی افراشته، امیر ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (15 صفحة - من 193 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:صفات اخلاقیکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد به برندتاثیر برند