-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، فاطمه ؛ مؤلف : باقری، هوشمند ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (19 صفحة - من 161 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوری نیروی انسانیکارکنان شهرداریمنابع انسانی برند محور
-
2.
مؤلف : الحسینی المدرسی، مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیتنوع طلبیارزش سودمندانهارزش لذت جویانهحساسیت قیمتیاطلاعاتکیفیت اطلاعاتارزش خریدارزش خرید لذتجویانه
-
3.
كاتب مسؤول : کاظم پوریان، سعید ؛ مؤلف : محمدی، فاطمه ؛ توکلی، عبدالله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 148 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:معنویتمعنویت سازمانیمعنویت در محل کارمعنویت فردیپژوهشمفهوممدیریت
-
4.
مؤلف : محمدی، فاطمه ؛ افسر، امیر ؛ تقی زاده، جواد ؛ باقری دهنوی، ملیحه ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1391 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 135 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:مشتریخدمات الکترونیکوفاداری الکترونیکفرآیند تصمیم گیری سلسلهمراتبی فازی
-
5.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 149 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاریوابستگي های نام تجاریشبكه وابستگي نام تجاریشركت بيمه ملتنقشه مفهومي برند (BCM)
-
6.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:خرید برخطرفتار مصرف کننده اینترنتیارزش های مصرف کنندهخرید اینترنتیاطلاعاتمصرفکنندهمشتریارزشامنیت
-
7.
مؤلف : ایمانی، محمدنقی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»تابستان 1391 - شماره 12 (36 صفحة - من 71 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت مدرسه محورمعلمان توانمندمدارس توانمندمدارسمعلمانمدیرانویژگـیمـدارس
-
8.
كاتب مسؤول : سعدآبادی ارانی، علی اصغر ؛ مؤلف : خیاطیان، محمد صادق ؛ محمدی، فاطمه ؛ جعفریان، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهاز 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 219 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری رایگان در ایراننوآوری مصرفکنندهانگیزههای موثرنوآوران رایگانخبرهسنجی