-
11.
كاتب مسؤول : عظیمی نژاد، هادی ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ سهرابی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 149 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:قوانین و مقرراتزیستبوماسناد فرادستیفناوری مالیفین تک
-
12.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ باباشاهی، جبار ؛ محمدنژاد فدردی، منصوره ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1395، دوره چهاردهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 301 إلی 321 )
الکلمات المفتاحية:جویندگان کاربرند کارفرماجذابیتهای برند کارفرماجذابیت برند کارفرماکارکنانارزشOrganizational Culture Managementکارپژوهشارزش هـای
-
13.
مؤلف : رشیدی، سمیه ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1399، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 65 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:قومیتگردشگران خارجیبازاریابی قومیغذاهای قومی
-
14.
مؤلف : فروزنده، محمدرضا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 170 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:الگوبازاریابی کارآفرینانه بینالمللیاستارت آپهای خدمات بانکیبانک صادرات ایران
-
15.
مؤلف : اسدالله، مهسا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 195 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارپژوهش کیفیبانکداری الکترونیکفینتکاستارتاپهای مالیبانکفناوریمشتریمشتریانکســب و کارارزش
-
16.
كاتب مسؤول : اشگرف، رضا ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ دانایی فرد، حسن ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1400، دوره نوزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 631 إلی 653 )
الکلمات المفتاحية:دلفیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیخطمشیگذاری عمومیانگیزههای کارآفرینان خطمشیکارآفرینان خطمشیخط مشیگذاری عمومی
-
17.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سپاسی، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندشخصیت آبیشخصیت سبزشخصیت قرمزشخصیت مشتریشخصیتشخصیتبرند اپلبرند اپل
-
18.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ رشید، علی اصغر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:قضاوت اخلاقیقصد خریدتناسب برند علتانس با علتاهمیت علتالگوی SOR
-
19.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
20.
كاتب مسؤول : جمالی، شهرام ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1401 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندفعالسازی برندفعالسازی داخلی برندجوهره برندکارکنانبرندسازیفعالسازیمدیرانسازمانبانک ملتطراحی مدلیمدیریت