-
1.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
2.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ کردنائیج، اسدا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1392، دوره هفدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریسودآوری مشتری برای سازمانخرید مجدد مشتریپیشنهاد به سایر مشتریان