-
1.
مؤلف : خمویی، فرشید ؛ وکیلی، یوسف ؛ نوروزی، حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اکبر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 139 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهبرندسازی شخصیروش دادهبنیادبرندسازی شخصی کارمندهـابـهبـابــه
-
2.
كاتب مسؤول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ مؤلف : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (53 صفحة - من 85 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : بیگی، رویا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 153 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
4.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 96 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف