-
1.
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتسخت افزارنرم افزارمشتریخدماتمدلمشتریانکارکنان
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جمالیه بسطامی، بهتاش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی پویادنبالهروش بخشبندیمعیار بخشبندیمولفههای اساسیدادههای پانلیبنزینبازارواردات بنزینبخشبندی بازارالگوریتممدل
-
3.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قره چه، منیژه ؛ هادی زاده، اکرم ؛ سلیمی پور، سیروس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 811 إلی 832 )
الکلمات المفتاحية:رسانهگردشگرمدلسازی معادلات ساختاریتبلیغات توصیهایتصویر ذهنی از مقصد گردشگریقصد سفر
-
4.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ سنگبر، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 517 إلی 534 )
الکلمات المفتاحية:عوامل کلیدی موفقیتپویاییهای سیستمخوشۀ صنعتی کاشی و سرامیکشراکتهای راهبردی
-
5.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ پشا آبادی، میکاییل ؛ عطایی، مهدی ؛ حیاتی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 601 إلی 620 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریچابکی سازمانیبازاریابی کارآفرینانهابعاد بازاریابی کارآفرینانهکارآفرینیبازاریـابی
-
6.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ بلاغی اینالو، محمد حسین ؛ عطایی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 755 إلی 772 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهتصویر شرکتارزش ویژة برندترفیع پولیترفیع غیر پولیترفیعاتارزش ویژةتبلیغاتکیفیت ادراکشده
-
7.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ اخوان، مريم ؛ كاظمي گرجي، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 585 إلی 608 )
الکلمات المفتاحية:تجربههای مصرفادراکات مثبت از قیمتادراکات منفی از قیمتگوشیهای تلفن همراهگوشی تلفن همراهبـهپژوهشمصرفکنندگان