-
1.
مؤلف : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
2.
مؤلف : کریمیان، محمد ؛ صنايعي، علي ؛ محمدشفيعي، مجيد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 631 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و کندالسبک تصمیمگیریبرند تلویزیونفرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP)موقعیتیابی محصولتلویزیونمشتریسبکمشتریانمحصولخریداران
-
3.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
4.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 509 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
5.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
6.
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
7.
مؤلف : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 273 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه