-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ موجودی، امین ؛ جلالیان، سعید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 119 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتبلیغات شفاهیبانکداری تکنولوژی محورتمایل به خرید مجددتکنولوژیهای خودخدمتیکاربرانتکنولوژیبانکخدماتمشتریمشتریان
-
2.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ موجودی، امین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 143 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریتبلیغات شفاهیدرگیری ذهنیحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرف کننده