-
1.
مؤلف : مرادی، محمود ؛ ولی پور، محمد علی ؛ یاکیده، کیخسرو ؛ صفردوست، عاطیه ؛ عبداللهیان، فرزانه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره جدید - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 79 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت جذب دانشظرفیت جذب فردیعملکرد نوآورانهظرفیت جذب سازمانی
-
2.
مؤلف : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
3.
مؤلف : نوروزپور، بهمن ؛ مرادی، محمود ؛ رمضانیان، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 177 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:روابط بین سازمانیریسک.انتقال دانش.ریسک انتقال دانش.
-
4.
مؤلف : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 138 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
5.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ مرادی، محمود ؛ فرخنده، مهسا ؛ مومن، اسماعیل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 87 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتتبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابیموفقیت بازاریابی