-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ معماریان، شیما ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 127 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمررضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار فروش اخلاقیاعتماد مشتری به شرکتمشتریبیمهفروشندهرفتار اخلاقی فروشبیمههای عمر
-
2.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
-
3.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ اسکندرنیا، دنیا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار و تابستان 1391 - شماره 94 و 95 (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادرضایت مشتریقابلیت اطمینانطراحی وب سایتشخصی سازیپاسخدهیکیفیت کلی خدماتنیت خرید
-
4.
مؤلف : رجبی، آزاده ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛
مؤتمر:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری ارزش ویژه برند تبلیغات شفاهیتجربه هوشمندخرید مشتری
-
5.
مؤلف : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 101 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره