-
1.
كاتب مسؤول : جاویدی زرگری، مسعود ؛ مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:گردشگری فرهنگ»بهار 1400 - شماره 4 (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مقصد گردشگریقصد رفتاریبازاریابی داستانسراییدرگیری سفر
-
2.
مؤلف : کریمی، فاطمه ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (19 صفحة - من 1396 إلی 1414 )
الکلمات المفتاحية:ادراك ﻣﺸﺘﺮي از ﺑﺮﻧﺪﺗﺼﻮﯾﺮ ذﻫﻨﯽ ادراك ﺷﺪه ﻣﺸﺘﺮيﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾد
-
3.
مؤلف : شهدکار، فاطمه ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (23 صفحة - من 799 إلی 821 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیک عملکرد نوآورانه قابلیت نوآوری شرکتهای دانش بنیان
-
4.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ غروی، فرید ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 9 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:مهندسی فروشراهکاری نوینبازاریابی اثربخش
-
5.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ وفانیا، تکتم ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 8 (14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:پارادایمخدماتقیمت گذاریمحصولاتمنطق چیرگی خدمت
-
6.
مؤلف : کریمی، فاطمه ؛ صوفی، یوسف ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 1415 إلی 1430 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروشآمیخته بازرایابی خطوط پر سرعت ADSL
-
7.
كاتب مسؤول : جاودانه، پریسا ؛ مؤلف : جعفری، پریوش ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریاکوسیستمفراترکیباکوسیستم نوآوری
-
8.
مؤلف : رجبی، آزاده ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛
مؤتمر:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری ارزش ویژه برند تبلیغات شفاهیتجربه هوشمندخرید مشتری
-
9.
مؤلف : حمیدی، سارا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحة - من 1574 إلی 1593 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعشق به برندآگاهی برندفعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی