-
1.
مؤلف : پهلوانیان، مرسده ؛ قاضی نوری، سپهر ؛ كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1401 - شماره 146 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 136 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:فناوری بیمهاینشورتکگذار اجتماعی فنی
-
2.
مؤلف : شهرازی، میلاد ؛ شیرخدایی، میثم ؛ شعبانی مازوئی، منور ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1397 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:صادراتداده های تابلوییمدل جاذبه پاندولیسرمایهگذاری مستقیم در خارج
-
3.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:برند مقصدارزیابی محصولنگرش به محصولتصویر برند کشور مبداتمایل به سفر
-
4.
مؤلف : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
-
5.
مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهنظریه ساختگرایینسل زدافت خریدنسلپژوهشکدگذاریمصرفکنندگان
-
6.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرﺿﺎﻳﺖتاکتيک های بازاريابی رابطه مندوفاداری مشتريانمشتریمشتریانبیمهشرکت بیمه ایرانبازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطهمند
-
7.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ علیقلی، منصوره ؛ عسکری، سهیل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 107 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاریابیبانک پارسیانعملکرد مالی
-
8.
كاتب مسؤول : نجف پور، آرش ؛ مؤلف : یحیی زاده فر، محمود ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سلطان زاده، جواد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1403 - شماره 154 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 138 إلی 154 )
-
9.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید
-
10.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : کردناییج، اسدالله ؛ خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 229 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیزنان ایرانیخرید شب عید