-
1.
مؤلف : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای روان شناختیکتاب درسی دانشگاهیتالیف کتاب درسی دانشگاهیمحتوای کتاب درسی دانشگاهیدانشجویاندانشروانبـهکتابهای درسیکتابهـای درسی
-
2.
كاتب مسؤول : فانیدپور، حسن ؛ مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ کارآمد، حسین ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 255 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسیآموزه های دینیحوزه های علمیهاصول انتخاب و سازماندهی محتوامعیار تالیف متون درسیمحتواهـااطلاعاتبـاحوزههای علمیه خواهرانبـهکتـابآموزشکتـاب هـای درسی
-
3.
مؤلف : فانیدپور، حسن ؛ دلاور، علی ؛ کارآمد، حسین ؛ كاتب مسؤول : نیلی احمد آبادی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 225 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:آموزههای دینیاصول و معیارهای طراحی کتب درسیمعیارهای طراحی آموزشیحوزههای علمیة خواهرانطراحیهـابـامحتوابـهاصـل
-
4.
تبیین معیارهای محتوایی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی
مؤلف : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار 1388 - شماره 21 ISC (19 صفحة - من 31 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسی دانشگاهیویژگیهای کتاب درسی مطلوبتألیف کتاب درسیمحتوای کتاب درسیمحتوادانشدانشجویاناطلاعاتکتابهای درسیرشتههای علوم تربیتیمصاحبه
-
5.
مؤلف : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز 1387 - شماره 19 ISC (25 صفحة - من 7 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:معيارهاي ارزيابيكتاب درسي دانشگاهيروشهاي ارزيابيمراحل ارزيابيچك ليستارزیابی کتابهای درسیارزیابیکتاب درسیدانشجویانمتن