-
1.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسگر حلوایی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خرده فروشيرفتار مصرفكنندهسبك تصميمگيريمدل اسپرولز و كندالسبکمشتریان
-
2.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ صناعی، ایمان ؛ هارونی، فرناز ؛ گماریان، ملیکا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 13 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شناسه سازی داخلیهویت شناسهتعهد کارکنان نسبت به شناسهدانش کارکنان نسبت به شناسهتمایزات بیمارستان هاعملکرد کارکنان نسبت به شناسه
-
3.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عبدوی بافتانی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شناسهقصد خریدتبلیغات توصیه ایحامی گریاشتیاق به ورزشتعلق به تیمورزشتعلقهوادارانتبلیغات
-
4.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریانانتظارات مشتریصنعت بانهزینه جا به جایی
-
5.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ براتی، ابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکت ملی گاز ایرانبرندسازی داخلیطنین برندمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
6.
مؤلف : حسینی، سید محمود ؛ جزنی، نسرین ؛ اسدالهی، هوشنگ ؛ سالار، جمشید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیبازارمدارینوآوری مدارییادگیری مداری
-
7.
مؤلف : مرادی، بابک ؛ جزنی، نسرین ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ هادیزاده مقدم، اکرم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 13 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برندچابکی سازمانیارزش پیشنهادیبرند بنیادین