-
1.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : باشکوه، محمد ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل نسلیاولویتهای ارزشیپذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتیتعامل شبهاجتماعیتبلیغاتنسلبانکاجتماعیپیاماولویت
-
3.
مؤلف : اسماعیل پور، پریسا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صنایع تولیدیاهرم هدفسرعت تعدیل ساختار سرمایهساختار سرمایۀ بهینهشرکتهای خدماتی
-
4.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : غفاری خضرلو، رسول ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ لعلی سرابی، امیر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 222 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ویژه برندرفتار طرفدار محیطزیست برندتمایل به پرداخت مصرفکنندگانصنعت آبمیوه
-
5.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : میرموسوی، معصومه ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1401- شماره 116 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوستالژیبرتری برنداحیاء برندسودمندی کاربردی برندسودمندی ارزشی برندسودمندی اجتماعی برند
-
6.
كاتب مسؤول : سیف الهی، دکتر ناصر ؛ مؤلف : شفیعی نیک آبادی، دکتر محسن ؛ مهاجر، سپیده ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ کریم، دکتر محمد حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1398 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت جذب دانشنوآوری بازمدلسازی معادلات ساختاریعملکرد توسعه محصول جدید
-
7.
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 85 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:یکپارچگی زنجیره تامیناستراتژیهای ترفیع رانشرویکرد کیندر و جنتلرصنعت غذا
-
8.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، دکتر حسین ؛ مؤلف : کاظمی، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 181 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمههمدلیهویت سازمانیجو اخلاقی نیروی فروششادکامی سازمانی
-
9.
كاتب مسؤول : باشکوه، دکتر محمد ؛ مؤلف : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 140 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند
-
10.
مؤلف : بیگی فیروزی، الله یار ؛ سیف اللهی، ناصر ؛ زارعی، قاسم ؛ كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلعملکرد مالیچابکی زنجیره تامیننرمافزار CMA2