-
1.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:توسعهی منابع انسانیبازاریابی درونیهوش سازمانیارتباطات درونینظام پاداشدهیکارکنانبازارتوسعهی کارکنان
-
2.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛ جعفرپور، یونس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 291 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیت خدمات درونیمسئولیت پذیری کارکنان
-
3.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1393 - شماره 73 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 63 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:هوش سازمانیشرکت های دانش بنیاننوآوری فناورانهنوآوری در محصولات
-
4.
كاتب مسؤول : مصلح، عبدالمجید ؛ مؤلف : اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1393 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی درونیهوش سازمانیمحصولات نوآورانهارتباطات درونیتوسعة کارکناننظام پاداشدهی
-
5.
مؤلف : رعنایی کردشولی، حبیب اله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1392، سال هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 44 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:محيط زيستمصرف كننده سبزخريد سبزمسئوليت پذيري زيست محيطيتصميم خريد مصرف كننده
-
6.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:پژوهش نامه اخلاق»تابستان 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق در بازاریابیمدیریت اخلاقی بازارارزش های اسلامی در بازاریابیتجارت اخلاق محوربازاراسلامبازاریابیتولیدمکارم شیرازیفعالیتهای بازاریابیارزشهای اخلاقیقیمتتبلیغ
-
7.
مؤلف : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه اینیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشترمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست