-
1.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ فرخزادیان، علی اصغر ؛ حسنوند، بنفشه ؛ یوسف وند، مسلم ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»پاییز 1396، سال چهارم - شماره 3 ISC (13 صفحة - من 78 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیکیفیت زندگی درمانیتابآوری تحصیلیخود-تمایزیافتگی
-
2.
مؤلف : یوسفوند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:خوشبینی تحصیلیتابآوری تحصیلیمکان کنترل درونی
-
3.
مؤلف : قدمپور، عزت اله ؛ یوسف وند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ ایمنی، فاطمه ؛
مجلة:روانشناسی نظامی»تابستان 1398 - شماره 38 ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:افسردگینیازهای خودتعیین گریتاب آوری تحصیلیتعویق اندازی تحصیلیخوددلسوزی شناختی
-
4.
مؤلف : یوسفوند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدمپور، عزتاله ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1398 - شماره 55 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 253 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:مکان کنترلدرگیری تحصیلیتاب آوری تحصیلیخوش بینیتحصیلی
-
5.
مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1397 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 126 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مکان کنترلتاب آوری تحصیلیهیجانات تحصیلیپایستگیتحصیلی