-
1.
مؤلف : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتمایل به پرداختLoyaltyانصاف قیمتینظریه إسنادیواکنش احساسیمقایسه قیمتیادراکمشتریانمدلقیمتگذاریفرضیهافزایش قیمت
-
2.
مؤلف : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 967 إلی 984 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقیمت گذاریتمایل به پرداختانصاف قیمتیادراکمشتریانقیمـت
-
3.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 159 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند