-
1.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 231 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
3.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
4.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
5.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»پاییز 1398 - شماره 31 (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزتصویر مقصداسمارت پی ال اسخدمات پلیسقصد بازدید دوباره
-
6.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحة - من 130 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
7.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحة - من 27 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران
-
8.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری