-
1.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ عبداللهی، عباس ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفراترکیبآمیختگی با برندالگوی ذهنی مصرف کنندهمصرفکنندهآمیختگیپژوهشروش فراترکیبرابطه
-
2.
مؤلف : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛ راکعی اصفهانی، پریسا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 21 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تعهد خریداررفتار خرید صنعتیروابط خریدار و فروشنده صنعتی
-
3.
مؤلف : بسیجی، عسل ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادمدیران بازاریابی بینالمللشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللبرند ملّی