-
1.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ بهرامزاده، مهدی ؛ حسنزاده، کاظم ؛ سهرابی، آرزو ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1394 - شماره 26 (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیرهبری معنوی (چشمانداز سازمانیعشق به نوعدوستیایمان به کارمعناداری در کارعضویت در سازمانبازخورد عملکرد) و رضایت شغلی
-
2.
مؤلف : سهرابی، آرزو ؛ حسنزاده، کاظم ؛ مولوی، زینب ؛ اخوانخرازیان، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:استرس شغلیدرگیری شغلیقلدری سازمانیناامنی شغلی
-
3.
مؤلف : عالم تبریز، اکبر ؛ احمدی، مریم ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکیتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردبانککیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیمشتریماتریسمشتریانعملکرد
-
4.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : شادبهر، امیر حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 207 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانانگیزههای خریدمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه
-
5.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ بختياری، شبنم ؛
مجلة:روند»زمستان 1395 - شماره 76 (32 صفحة - من 173 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویبانکداری الکترونیکیکارت بانکیرفتارهای مشکوک
-
6.
مؤلف : اسفندی، الهام ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1401 - شماره 13 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمحصولراحتینگرش به خرید آنلاینتمایل به خرید آنلاینخرید آنلاینتمایل به خرید آنلایننگرش به خرید آنلایناطلاعاتاینترنتتجارت الکترونیکی
-
7.
مؤلف : اخوان خرازی، مریم ؛ كاتب مسؤول : رمضانی، محمد آرش ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز و زمستان 1401، دوره سوم - شماره 2 (15 صفحة - من 42 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سبک دلبستگیتنظیم هیجانصمیمیت جنسی
-
8.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»بهار 1387 - شماره 21 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:سیستم خبره مدیریت روابط با مشتری آمادگی سازمانی مشتریسیستم خبرهاطلاعاتپیادهسازیسازمانآمادگی سازمانیارزیابی آمادگی سازمانی
-
9.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 133 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیوفاداری به نام تجاریکیفیت خدمات الکترونیکی
-
10.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان