-
1.
مؤلف : اندرواژ، لیلا ؛ یاآهو، هدیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1140 إلی 1152 )
الکلمات المفتاحية:استراتژینظامیزنجیره تامینتاب آوریپیشگیرانه
-
2.
كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛ مؤلف : یاآهو، هدیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:صنعتتحولکارآفرینی پایدار
-
3.
مؤلف : اندرواژ، لیلا ؛ یاآهو، هدیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (13 صفحة - من 80 إلی 92 )
-
4.
مؤلف : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 112 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانه اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
5.
مؤلف : اندرواژ، لیلا ؛ یاآهو، هدیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 112 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدتضمین کیفیتاستراتژی بازاریابیعلامت تجاریقصد خریدرفتار مشتریکالاهای لوکس