-
1.
مؤلف : خاکساربلداجی، محمدعلی ؛ عبدالهی، محمدحسین ؛ کدیور، پروین ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجلة:شناخت اجتماعی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 173 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:توجهحافظه کاریاختلال یادگیری خاصکنترل پاسخمولفه مجری مرکزی حافظه کاریمداخله آموزشی شناختی رایانه محور حافظه کاری
-
2.
مؤلف : کیانی، ژاله ؛ کدیور، پروین ؛ حسن ابادی، حمید ؛ کرامتی، هادی ؛ عفت پناه، محمد ؛ كاتب مسؤول : مرادی، علیرضا ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»بهار 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 2 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییذهن آگاهیاختلال بیش فعالی/ نقص توجهﺑﺮﻧﺎﻣـﮥ آﻣﻮزﺷـﯽ- توانمندسازی شناختینشانگان رفتاری
-
3.
مؤلف : چراغ ملایی، لیلا ؛ کدیور، پروین ؛ صرامی، غلامرضا ؛ انصاری، علیرضا ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1395، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 189 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:آموزشتحلیل محتوایادگیری فعالتولید دانششبکۀ اجتماعیدانشتولیددانشجویانروش تحلیل محتوای ویلیام رومی
-
4.
مؤلف : تنها، دکتر زهرا ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسنی، دکتر جعفر ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1396 - شماره 84 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 352 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگگروه کانونیمعرفت شناسی شخصیدانشدانشآموزانمصاحبهکودکانباورهامدارس
-
5.
مؤلف : اشرقی، کوثر ؛ کدیور، پروین ؛ کریمی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : کاوسیان، جواد ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1398 - شماره 78 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 101 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانهوش هیجانیاهداف پیشرفتابعاد شخصیت
-
6.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دانشور پور، زهره ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»تابستان 1385 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیجنسسبک تفکررویکرد یادگیریرویکردهای یادگیریسبکهای تفکرپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
-
7.
مؤلف : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دستا، مهدی ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»تابستان 1391، دوره هشتم - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 27 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیراهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتاهداف گرایش به تسلطاهداف اجتناب از تسلطاهداف گرایش به عملکرداهداف اجتناب از عملکرد
-
8.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ نقش، زهرا ؛ دانشور پور، زهره ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1385 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 40 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:استرسدانشجویاناسترس تحصیلیدانشجویان دختر و پسرجنسعوامل استرسزا
-
9.
مؤلف : کدیور، پروین ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1382 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیهوشخودگردانیباورهای خودکارآمدی
-
10.
مؤلف : علایی خرایم، رقیه ؛ کدیور، پروین ؛ محمدخانی، شهرام ؛ صرامی، غلامرضا ؛ علایی خرایم، سارا ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»تابستان 1390 - شماره 18 ISC (16 صفحة - من 99 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاندانش آموزانشیوع مصرفمواد سبکمواد سنگینمواد مخدرمصرف موادمصرفسیگارقلیانسوء مصرف مواد