-
1.
مؤلف : بهرام زاده، محمدرضا ؛ سلاجقه، سنجر ؛ پورکیانی، مسعود ؛ شیخی، ایوب ؛ كاتب مسؤول : منظری توکلی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1399 - شماره 97 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 9 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیانگیزهخدمت عمومیعوامل غیرسازمانی
-
2.
مؤلف : منظری توکلی، علیرضا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سلاجقه، سنجر ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیانگیزه خدمت عمومیعوامل غیرسازمانی
-
3.
كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛ مؤلف : بهرام زاده، محمدرضا ؛ میبدی ثانی، علیرضا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1400 - شماره 127 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 118 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:رضایتشغلیبازاریابیداخلیکیفیتمحصول
-
4.
مؤلف : میبدی ثانی، علیرضا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (21 صفحة - من 67 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیداخلیکیفیتمحصولبازاریابیدرونیرضایتشغلی
-
5.
مؤلف : بهرام زاده، محمدرضا ؛ منظری توکلی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (23 صفحة - من 440 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیانگیزه خدمت عمومیعوامل غیرسازمانی
-
6.
مؤلف : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
-
7.
مؤلف : معمارباشی، سبحان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:حساسیت نفوذ همتایاناستفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعیحساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعیاجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعینگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
-
8.
مؤلف : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (19 صفحة - من 2 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلی
-
9.
مؤلف : قاسمی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 140 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
10.
مؤلف : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند