-
1.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
-
2.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندترجیح برندنگرش برندمشتریفروشگاهارزش ویژهنگرشترجیحمشتریانمدل
-
3.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی اقیانوس آبی اقیانوس قرمز صنایع خاص تقاضای جدید
-
4.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ موسی زاده، هادی ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:نفوذ اجتماعیتلاش مورد انتظارکارایی مورد انتظارتمایل رفتاری و قصد خرید مشتریشرایط تسهیل کننده