-
1.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ فارسی زاده، حسین ؛ نورانی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (18 صفحة - من 55 إلی 72 )
-
2.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
3.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
-
4.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ غلامپور، اسداله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (14 صفحة - من 140 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندقدرت برندارزش ﺑﺮﻧﺪ ﺻﻨﻌﺘﯽﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﻌﺎمله
-
5.
مؤلف : جولا، نعمت اله ؛ صمدی، منصور ؛ چینی پرداز، رحیم ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1393 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیبهره وریتعارض نقشابهام نقشکیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریخودکاراییتطبیق پذیریکارکنانمشتریمشتریانکارمندبانکمدل
-
6.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ صمدی، منصور ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهبازاریابیرفتار مصرف کنندهتصمیم گیری خرید
-
7.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ ضیائی، زینب ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (24 صفحة - من 69 إلی 92 )
-
8.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتاکتیک های بازاریابی ارتباطیرضایت ارتباطیرفتار خریدلیزرلتاکتیکمشتریارتباطاتبازاریابی ارتباطیمدلمشتریان
-
9.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبرندابعاد برندنگرش به برندقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریارتباطاتمشتریاننام تجاریمدلارتباطات نام تجاری
-
10.
مؤلف : احسان، عبدالرحمن ؛ نظری، محسن ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صمدی، منصور ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 529 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی اجتماعی""فرهنگ مصرف""محصولات داخلی""ملیگرایی مصرفی""نظریه برخاسته از دادهها"تولیدمدلمصرفکیفیت