-
1.
كاتب مسؤول : جندقی، غلامرضا ؛ مؤلف : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 679 إلی 701 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
-
2.
مؤلف : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 55 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شدهمحیط رسانهمضامین
-
3.
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 61 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
4.
مؤلف : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
5.
مؤلف : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتگرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وب
-
6.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 283 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
7.
مؤلف : صوفی، محمد علی ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسداله ؛ باقر زاده، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : متانی، مهرداد ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1401 - شماره 127 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 193 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتاثربخشی تبلیغاتصحه گذاریمحصول
-
8.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
9.
مؤلف : درودی، هما ؛ كاتب مسؤول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 329 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:تمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاینتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
10.
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ طیبی راد، راحله ؛ خاتمی، راحله سادات ؛ رنجبر، رسول ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»زمستان 1397 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 155 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:اعتیاداثربخشی تبلیغاتافراد مشهورتبلیغات پیشگیرانه