-
1.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛ استیری، مهرداد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیزیرساختهای بازاریابی الکترونیکی و پیادهسازی بازاریابی الکترونیکیروشهای بازاریابی الکترونیکی
-
2.
مؤلف : هاشمی، سید مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1389 - شماره 54 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 171 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:صادراتاینترنتتجارت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیگاز و پتروشیمیتوسعه صادراتاطلاعات
-
3.
مؤلف : صادقی، محسن ؛ هادی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1394 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابی الکترونیکیکاهش قیمت تمامشدهتوسعه فضای رقابتیالزامات حقوقیکاهش قیمت تمامشدهقانونبنگاهتجارت الکترونیکیقانون تجارت الکترونیکیقانونگذاریهزینه
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
5.
مؤلف : حسینی، سید احمد ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ عباسی اسفناجی، حسن ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1387 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیعملکرد صادراتیبازاریابی اینترنتیصادرکنندگان نمونه
-
6.
مؤلف : دعایی، حبیب اله ؛ بی غم، زینب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:امکان سنجیپياده سازیبازاريابی الکترونيکیبازارفرش دستباففرش دستبافبازاراطلاعات