-
1.
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
مؤلف : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانمارک ورزشیالکتروآنسفالوگرافیکتصمیم به خریدبازاریابی عصبیفرکانسفرکانسورزشکارورزشکار
-
2.
مؤلف : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛ اسکندرنژاد، معتا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 389 إلی 405 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانبرندالکتروآنسفالوگرافیکبازاریابی عصبیورزشکارفرکانسمند
-
3.
مؤلف : شکوهیان، فاطمه ؛ تارخ، محمدجعفر ؛
مجلة:پژوهنده»آذر و دی 1395 - شماره 113 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (8 صفحة - من 255 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی عصبینگرش مشتریانمغز نگاری الکتریکیسیگنالهای عصبی
-
4.
مؤلف : ایزدخواه، محمدمهدی ؛ یحیایی، سبحان ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 102 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبشناسیکودکانکاراکترپویانماییپتانسیل وابسته به رویدادعکسالعمل مغزبازاریابی عصبیمغزمخاطبان