-
1.
مؤلف : میرموسی، ساجده ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : معین الدین، محمود ؛
مجلة:حسابداری ارزشی و رفتاری»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 249 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مدل ساختاری تفسیریدلفی فازیبرندسازی شخصیحسابداران
-
2.
مؤلف : شیخ آقایی، کلارا ؛ نعامی، عبداله ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 187 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبرندسازی شخصیقابلیتهای بازاریابیجایگاهیابی برنداصالت برندهــاهـابرنـدبرنــدبــهبـه
-
3.
مؤلف : خمویی، فرشید ؛ وکیلی، یوسف ؛ نوروزی، حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اکبر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 139 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهبرندسازی شخصیروش دادهبنیادبرندسازی شخصی کارمندهـابـهبـابــه
-
4.
مؤلف : جراحی، لیلا ؛ ساده، احسان ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : امینی سابق، زین العابدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (26 صفحة - من 29 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوافضای مجازیتحلیل عاملی اکتشافیبرندسازی شخصی
-
5.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛ عبادی ثانی، سعیده ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 213 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل سلسلهمراتبیتاپسیسبرندسازی شخصیمدیران شرکتهای تجاریهـا