-
1.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 التصنيف B (Azad University/ISC (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
2.
مؤلف : میجانی، میترا ؛ جمشیدی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1400، دوره دهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 113 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندحسادت برندتبلیغات دهان به دهاناعتیاد به برندخرید مجدد لوکس
-
3.
مؤلف : وظیفهخواه دهجبار، وحید ؛ كاتب مسؤول : بای، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1401 - شماره 16 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازگشت مجددتبلیغات دهانبهدهاننگرش مشتریان