-
1.
مؤلف : عاقلی، میثم ؛ رشیدی، حسن ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریخلق مشترک ارزششهر دامغانانگیزه گردشگرانمنابع در اختیار گردشگرانگردشگرانمشتریارزشارتباطاتمشتریان
-
2.
مؤلف : موحدی فر، محمدصادق ؛ تقوایی یزدی، مریم ؛ صالحی، محمد ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 584 إلی 605 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی فناوریخلق مشترک ارزشکسبوکارهای فناورانهفناوریفناوری اطلاعاتکسب و کارهای فناورانهکســب و کارهای فناورانهمدیرانمدل
-
3.
مؤلف : رضایی حاجی آبادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 105 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:تصویر مقصددلبستگی به مقصدتجربۀ مقصد و ویژگیهای شخصیتی گردشگرخلق مشترک ارزش
-
4.
كاتب مسؤول : جعفرنژاد، احمد ؛ مؤلف : الفت، لعیا ؛ مختارزاده، نیما ؛ الیاسی، مهدی ؛ آهنگری، سعیده السادات ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 9 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:خلق مشترک ارزشاتحادهای استراتژیک فناورانهتصاحب ارزشروش بهترین-بدترین فازیاتحاداتحادهای استراتژیکبنگاهارزشاســتشریکخلق
-
5.
مؤلف : حمیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : شمس قارنه، ناصر ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریمدلسازی معادلات ساختاریحداقل مربعات جزئیخلق مشترک ارزشارزش خلق شدهمفهوم سازی ارزش
-
6.
مؤلف : رضایی حاجی ابادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 75 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت گردشگرخلق مشترک ارزشتجربه برند مقصدعشق به برند مقصدذینفعان صنعت گردشگریگردشگریگردشـگربـه
-
7.
مؤلف : امیرالسادات، نسیم ؛ شفیعی، میثم ؛ حاجی پور، بهمن ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتانگیزهفراترکیبخلق مشترک ارزششناساییمشتریCoمصرفکنندگان